07 januari, 2011

Anna is moving

Idag har jag hjälpt min älskade vän Anna att flytta. Som tur är stannar hon kvar i Uppsala, för annars hade jag inte hjälpt till, utan legat hemma o grinat istället. Du får aldrig bo längre bort än cykelavstånd!!!
Vi var flera som hjälpte till så det gick FAB.
Lite sorgligt att hon lämnar denna lägenhet bara... där finns så mycket minnen från de (endast) 2 åren vi känt varann!

Hejdå

Jag hittade en påse som jag fick plats i, så äre nån som vill köpa en bättre begagnad Caroline så kan ni börja buda NU.

Detta har jag lärt mej av denna dag:
-Anna har många kablar.

-Anna har många smycken.

-Om jag ska åka på roadtrip med Emily, vill jag inte vara den som kör.

-Köp inte sushi på "Lilla Asien" i Uppsala om du inte har lust att vänta i 2 år på att det ska bli klart.

-Det kan finnas mycket damm bakom soffor.

-Anna kommer få det underbart i sin nya bostad hos sin kärlek<3


1 kommentar:

  1. haha, vadårå, jag är ju den utmärkte kartläsaren ;) man behöver ju inte ens tänka när man åker med mig, jag tänker åt en! hihi

    SvaraRadera