14 juni, 2012

HAHAHAHAHAAAAA


JAG DÖÖÖÖÖR för det här gamla kortet!!! Hahaha så jävla små vi va:) Jag tror vi var 20 här. Med dom där blickarna kan man inte tro att många killar vågade stöta på oss, men herregud va populära vi va;) Vi hade precis varit på Rhodos när den här bilden togs, så det är därför jag ser lite smutsig ut.. Men vad äre egentligen jag vill säga med det här inlägget?! JO att min fina lilla Therese idag väntar en liten pojke! Och jag är såå glad<3 I november kommer prinsen! Jag kommer nog redan börja handla åt´en:)


2 kommentarer:

  1. Vi är tom 23-24 ,när vi va 20 va vi i ayia napa:) Har ju Kahtröjan på mig...haha Tottes favorit;) Ser ju väldigt glada ut tycker jag..haha:)

    SvaraRadera
  2. Nää så pass?! Haha ja just ja:) Guu va vi har gjort massa tokiga resor tillsammans:)

    SvaraRadera