07 juni, 2012

MIN FAMILJ

Jag vet inte om jag berättat det här... men jag bodde ju i USA i 1 år efter studenten och var au-pair, d.v.s barnflicka, åt 3 underbara barn. Griffin 2 år, Cece (Cecelia) 5 år och Zan (Alexander) 8 år. Vi blev som ett; jag tog hand om dom av hela mitt hjärta och dom älskade mej som om jag vore deras mamma! Efter det året har jag varit tillbaka och hälsat på typ 14 miljoner ggr, för jag älskar dom och jag älskar New York! Min "extra-mamma" har alltid sagt att "vi kommer till Sverige när du gifter dej eller skaffar barn", i sommar kommer dom! Exakt den 29 juni ska jag möta dom här i mitt land, för första gången! Min fina underbara familj! Barnen är idag 22, 19 och 15 år gamla. Och jag ska få visa dom mitt Sverige! Jag längtar såå mycket!
Idag är jag mer som barnens storasyster, än mamma:) Sist vi sågs var sommaren 2009. Vi hade bestämt att vi skulle ses vid en speciell korsning mitt i New York.. självklart var jag där en kvart innan för jag hatar ju att komma försent.. Plötsligt hör jag "Caroliiiiiiiiine!!" och där står dom på andra sidan Broadway och ropar! Tyvärr var det rött (eller No Walk som  det är i USA) så vi står där och tårarna ba rinner på oss alla då vi står på två olika sidor om Broadway och vi kan inte vänta tills vi ska få springa över vägen och kramas! Det var ett underbart möte!
Min finafina familj! 

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar