16 februari, 2012

EN HELT VANLIG TORSDAG TROR JAG

förfryste arslet mitt imorse. Satan va kallt! Men det ordna upp sig till slut, rumpan är kvar och jag hade en bra dag på jobbet. Blev lite akuta grejjer men jag hanterade det bra, och fick högsta betyg:) Imorgon är sista dagen på min "inskolning" och nästa vecka kommer jag gå själv. Det känns bra. Jag fick massa beröm av avd.chefen idag som sa att hon "hade hört" av mina handledare att jag var jätteduktig. Känns sååå bra! Jag älskar verkligen mitt jobb! Det var meningen att jag skulle bli sjuksköterska helt enkelt.. och det var meningen att jag skulle få det jobbet jag mest av allt ville!
Annars då så får ni dagens fakta här nedanför..

Status: Jävligt trött. Saknar Stella.
Åtgärd: Aaaa fafaaan gör man? Kramar kudden
Utvärdering: berättar imorgon.

PUSS.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar