13 februari, 2012

OK DEN ÄR PÅ

favvodressen! Då min onepiece ligger i tvättn. Kom hem idag (efter att ha jobbat över såklart) till en liten älskling som längtat ihjäl sig efter mej (och jag efter henne!!!!). Hon har ju varit hos mina kära föräldrar i helgen då jag jobbat typ konstant. Aaa så vi brutalgosade en halvtimme jag och Stella, och sen gick vi över till grannherrskapet för att plocka ett par stygn på frugan. Man får ju använda sina skills i det privata me:)
Jobbet då.. jo, allt känns jättebra hittills. Har en vecka kvar på min intro och sen ska jag stå helt på egna ben (Maria: tror du Kalle Stropp-bena fixar det?;). Det är så mycket att lära sig men jag tror jag kommit en bit på vägen iaf..
Imorgon är jag ledig och då ska vi sova ut som prinsessor!

Hörs imorgon vänner! Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar