25 februari, 2012

NÄRÅ JAG LEVER

ifall det va nån som undra.. I torsdags natt åkte jag på nån jävla kräksjuka som var en äkta näradödenupplevelse kan jag säga! Fyfaan! Jag tror inte ni är så intresserade av detaljer så jag lämnar det där. Aaa så jag fick då ringa jobbet på morgonen och sjukskriva mej. Skit! Så igår låg jag mest i fosterställning i soffan och sov, ont i hela kroppn också. Men jag lyckades repa mej lite till kvällen iaf så det kunde bli lite mys ändå:) Nu ligger resten av sällskapet och sover, så jag ska nog gå upp och fixa lite frukost och väcka. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda!

den här bilden gör mej så glad! Sjuksköterske-gasquen förra året.

Pusspåer!


2 kommentarer:

  1. Den där bilden får mig att tänka på Mattias pappa Kurt..kommer du ihåg när hans glasögon gick sönder i tingsrätten eller rättare sagt ena glaset åkte ur...haha:)

    SvaraRadera
  2. HAHA jaa det kommer man ju sent glömma! Så jävla roligt!!:)

    SvaraRadera