17 augusti, 2012

DAGENS MAMMA

Asså jag är ledsen att ni säkert inte tycker detta är lika kul som jag, men jag kan skratta ihjäl mej åt min mammas kommentarer.. Idag hade vi en varsin bokad tid efter varann hon och jag (hos samma person).. medans jag var inne så skulle hon ha Stella och sen skulle vi byta.. För ovanlighetens skull vara vi lite sena, så mamma skena typ fem meter framför mej på väg dit (vi hade aldrig varit där för ut)..

Så på vägen då (stressade som fan)..

Mamma: "va sa du att det var för adress?"
Jag. "kungsgatan *piiiiiiiip*, dom sa på telefon att det var ett fult grått hus.."
    gå gå gå gå gå gå
Mamma: "Jaaapp då va vi framme då"
Jag: "hur vet du det, det finns ju inga nummer.."
Mamma: "näää men jag ser ett fult hus.. skynda dej in nu för fan, vi är sena"

Jo så sen när jag var klar skulle vi försöka vara lite smidiga och byta av varann med Stella och sådär.. (tänk typ Sällskapsresan 2 när dom ska ta kort i fotoautomaten)..

Jag: "Såååå nu är jag klar!"
Mamma: "Ok här haru Stella, hon har kissat"
Jag: "tack, bra, snabba dej nu"
Mamma (med handen på porten på väg in): "vänta, vart ska jag nurå?"
Jag: "nån trappa upp tror jag det va.."
Mamma: "jaha  men vad heter personen jag ska träffa då?"
Jag: "ääääeeh aa kanske Britt??..."
Mamma: "Vaddå kanske Britt?"
Jag: "Äh det löser sig, hej".

Jag antar nu att ni tycker jag har världens sämsta humor, men jag skrattar verkligen ihjäl mej åt situationen! Mamma, du är så rolig fast du inte fattar det! Älskar dej!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar