06 augusti, 2012

HUVVEVÄRK WTF!


vaknade självklart med huvudvärk av okänd anledning.. säkert för att jag sovit så ytligt och drömt massa konstigt. I flera nätter i rad har jag drömt om att jag befinner i en idrottshall, en sån där som man hade idrott i när man gick i skolan.. hmm, inte kan det bero på att jag kollar på OS eller nåt, för jag hatar OS, tycker det är skittråkigt. Aja, men då vet ni det.
Fan vad jag har saker att göra idag asså, kommer inte bli nån match för mej att sysselsätta mej som pensionär om ett par år!
Så när jag väl slitit mej från sängen här hemma hos mamma o pappa, så får det först bli en långpromme med Stella i sooolen. Sen ut o plocka hallon till frullen och blommor till folk som fyller år idag (underbart att bo på landet!). En dusch ska jag nog hinna med innan jag tar bilen och åker hem till Uppsala.. fast på vägen ska jag stanna  vid kyrkan och sätta blommor på min älskade farmors grav, för hon skulle ha fyllt 97 år idag om hon levt.
Sen ska jag stanna till hos mormor och morfar och dricka lite kaffe och prata strunt, värt!
Åhhh sen ska jag äntligen komma hem till min kära lägenhet, som säkert längtat ihjäl sig efter mej, då jag bojkottat den mestadels i sommar.. Flåt:( Men den ska få sig en rejäl storstädning innan vi får fin besök på eftermiddagen! 
Aa just det, där emmellan ska jag också hinna gå in och gratta mina grannar som fyller år idag!

Äääe bäst att sätta fart då!

Ha en bra dag söta ni!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar