03 augusti, 2012

FINA FREDAG





Hej era som loppor!
Hoppas ni mår bra allihop! Jag har kommit hem efter åter en vecka vid vårt paradis. Hoppas veeeerkligen inte att detta var sista stekardagarna, för jag vill ha liiiite sommar till innan jag är nöjd! Stella älskar verkligen också att ha "sommarlov" och få hänga med mej hela tiden :) hon springer lös där ute och njuter av friheten, sötungen min:)

Ok, nu har jag tänkt att jag skulle berätta för er om den lilla hemligheten jag nämde förut, för nu är det inte direkt nån hemlis längre... Jo detärsåhärva, att den 1 september börjar jag jobba på barnonkologen!!! Jag blev tillfrågad om jag ville börja där, och eftersom mitt vik där jag jobbar nu går ut 31 aug, så tackade jag JA!!:) Att jobba med barn som har cancer har ju alltid varit något som jag känt att jag vill göra i min karriär som sjuksköterska, och nu när chansen dök upp så känns det som att det var meningen!

Nu får ni ha en mysig fredagkväll, för det ska jag ha!

PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar