20 september, 2012

EMPISEN FICK SNYGGA BRYN

Hejhejhej. Hoppas ni mår bra! Tänkte ba uppdatera att jag är vid liv. I tisdags kom min fina Emily för mys, prat och ögonbrynsfix! Hon blev värsta snygg (det var ju jag som fixa;). Vi längtar såå mycket till nästa helg när vår Anna kommer och hälsar på.. då är vi ETT:)
Jag själv var hos läkaren idag och fick höra att jag var alldeles för mager.. Och jag veet det själv! Jag vill äta, men jag har svårt för det, försöker verkligen! Men min medicin gör så att jag inte kan äta.. Om det är nån som gärna vill bjuda mej på flottiga middagar eller fettrika efterrrätter (fast jag hatar sötgrejer) så säg till! 


En blogg är inte kul om det inte finns nå bilder; så här får ni en bild på den sötaste som finns! Moster älskar dej Nellie! (OCH dina syskon såklart, ni är vad jag lever för)

Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar