05 september, 2012

SKA VI GÅ HEM TILL DEJ ELLER HEEEM TILL MEJ ELLER...

Åh imorse när jag var ute och cyklade så mötte jag en miljard studenter som var på väg till skolan! Hur jag vet att dom var studenter?? Men hallå, är Björne "in a relationship"? 
Jag kommer ihåg när jag för typ fem år sen gick till mitt jobb på förskolan och ba "vafaan ska jag göra med mitt liiiiv??".. jag såg alla studenter cykla till skolan och tänkte att det kanske inte vore så dumt att skaffa sig en högskoleutbildning.. OCHDETKANSKEVARDETBÄSTAJAGGJORTIHELAMITTLIV! Jag kan ofta sakna studietiden, de 3 åren som gick så himla fort.. och jag lärde känna vänner för livet! Nu är vi alla utspridda på olika sjukhus och olika avdelningar och det är så sjuuukt (he he) att vi är sjuksköterskor!
Aja, så det var vad jag kom att tänka på när jag såg alla studenter i morse:)


En helt vanlig Valborg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar