17 september, 2012

PJUU



Trots att jag bara sov overkligt lite inatt så har jag faktiskt varit rätt pigg idag ändå. Drog på mysdejt med min vackra gravida Tessan. Vi körde på GC eftersom det var typ storm ute. Alltid så himla mysigt att träffa henne, hon ger en så mycket energi! 
Sen åkte jag hem och tvättade, dammsög (eller är det uppländska ba kanske? Dammsugde?) och städade hela huset, bäddade rent, gick långpromme med Stellsson. Har inte vilat på hela dagen så jag lär somna tidigt ikväll iaf:) Justja, jag drog fram frisörsaxen också och klippte mej själv några cm, det var så slitet. Nu är det mycket fräschare och fortfarande ändå långt!



nu har vi tänt mysbelysning och kollar på X Factor. Japp jag har pallat plommonen, vi har ett gigantiskt plommonträd här utanför! Tur att man har stålmage haha.

Ha en mysig kväll! Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar