23 maj, 2011

JAG ÄLSKAR DEJ

min Stella! Fast du är damp ibland, bajsar mitt på Stora torget, käkar på mina skor och vaknar kl 04 och vill leka! *kärlek*

Aaa men annars då.. Jag säger bara: HEJ LIV! Mitt liv. Tentan är skriven och jag kan koppla av. Det gick ok måste jag säga, men vågar inte säga mer.. Det var huur mycket som helst att skriva så min hand dog typ. NI får veta när resultatet kommer, lovar! Nu är jag L E D I G I T R E V E C K O R! Hur fab? Massa kvalitetstid med Stella och mina nära och kära utlovas! En sak är säker: imorgon ska vi sooooova!

Det blir ingen tentafest ikväll heller (som vår klass annars brukar vara så jävvla bra på att styra upp), men det är nog lika bra det.. förra året vid denna tidpunkt blev jag ju polisanmäld försvunnen efter tentafesten haha, så vi skippar det i år ;)

Idag ringde jag och felanmälde mitt kylskåp, för det har varit iskallt, som en frys, trots att man försöker reglera kylan. Bananas helt enkelt. När jag ringer och ska säga att termostatet är kaos, så säger jag :"det är kaos i hemostasen" (alltså blodets fysiologiska processer i kroppen).. Jag säger det igen: jag är störd.
När killarna kommer en timme senare för att kolla på kylskåpsfan, så är jag inte dummare än att jag låter Stella charma dom (och det gjorde hon verkligen, dom typ låg på mitt köksgolv och lekte med henne), sen drog jag några rådjurs-blinkningar och frågade med söt röst om jag inte kunde få ett nytt kylslåp, istället för lagning av det gamla.. Om jag lyckades?? SÅÅKLART;) Det kommer om ett par dagar.

Nä nu blire mys!

PUSS



2 kommentarer:

  1. Haha, du och stella är ju ett dream-team!

    SvaraRadera
  2. Hahaha, ja det skulle man kunna säga;)

    SvaraRadera