11 maj, 2011

NYA POLARE VA








Underbaraste Mari / Söta Tessan / Fubbigt bruna fina Franciska / Tröttast på bussen / Mys i Alunda / Nellie på studsmattan / Jag måste också!! och Engla / Kvällspromme

Gårdagen var fullsmäckad asså! Mari och Tessan kom hit och vi mööös i parken ett par timmar. Sen drog jag ner på stan och var in på jobbet för att visa upp tillskottet (dom dog typ:). Efter det hoppade vi på b o n d-bussen ut till familjen där vi grillade, lekte och myste hela kvällen. Kändes som en underbar semesterdag! JAAA jag ska egentligen börja tenta-plugga.. men nästa vecka ska iaf jag och Emily plugga tillsammans VARJE dag, från morgon till kväll så då blire ös!

Idag ska jag iväg på en simulerings-grej på Ackis som är obligatorisk.. och då ska Stella ha barnvakt för första gången!

Hörs sen då. Hej. Hej. Hejdå. Tjaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar