01 maj, 2011

TJA HEJ HEJ TJENA TJAA

Igår vare Valborg (tänkte om nån missat det;). Jag jobbade på dagen, gick skitbra, vi hade riktigt roligt:) När vi stängt svepte jag en cider på jobbet medan jag fixade mej lite och bytte om, inte för att jag skulle komma ikapp alla som festat sen frukost men.. Och ni hajjar va, att det var en väldigt speciell känsla att gå genom Uppsala, nykter en Valborg mitt på dagen.. hahaha jag skådade mycket kan man säga!
Mötte upp lite vänner i parken, men vi blev inte kvar så länge för det var ju för jävvla kallt asså.

Sen åkte jag hem för en stödvila, dusch och packning. Drog vidare till Emily på en liten galet rolig fest! Hahaha:) Vid tolv-tiden åkte vi ner på stan för folket ville gå ut. Men inte jag, jag hade andra planer som lockade mer. Så när de andra ställde sig i flustret-kön så tackade jag för mej, gick hundra meter, och där kastade jag sen in handduken!

Idag blev det trots en tidig kväll lite lucköppning måste jag säga..:)

Neeehe. Nu blire söndagsbus.

PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar