09 maj, 2011

TÄNDSTICKOR TAGES TACKSAMT EMOT

Stella har sovit som en prinsessa i sin säng heeeela natten, men morsan, hon har vaknat varje halvtimme för att typ kolla vitalparametrar hos det lilla djuret! Hon var liksom så tyst hela natten, så jag fick för mej att hon slutat andas eller nåt.. (alla har sagt till mej innan att första nätterna brukar vara skitjobbiga.. men hoppas det fortsätter så här)


HÖRRNI JAG LOOOVAR DYRT O HELIGT ATT DETTA INTE KOMMER BLI EN MAMMA-BLOGG! Men Stella tillhör ju mitt liv nu, så hon kommer att finnas med här, mer eller mindre;)

Klockan 8 tyckte hon det var dax för en morgonpromme, så det var bara att hala på sig närmsta plagg+solbrillor, och ut i morgonsolen! VILKEN JÄVLA MAGNET MAN ÄR NU ASSÅ (eller jag ska väl egentligen inte ta åt mej äran). ALLA stannar för att hälsa, haha det är helt sjukt faktiskt! Tänk senare idag när vi ska ner på stan liksom! Vi ska nämligen till veterinären (ska möta upp uppfödaren där för vaccinering och sånt, som hon står för).

Hörs senare. Tja.

(om ni undrar över rubriken ska jag använda dom till att hålla upp ögona)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar