17 oktober, 2010

Aaaah söndagkväll hörrni. Inte lika kul när man nuförtin slavar och börjar kl. 07.00. De är inte en lek de. Men man får vara duktig flicka o hajja läget. Tur att man inte måste göra sig iording nå värst iaf.
JAJAJA. Igår rev jag av en jobbdag med bästa Claudia! Dagen gick snabbt och vi hade kul:) vi har kommit på lite nya "regler" som borde införas på musen snarast haha:)

Sen vare bara hem o piffapiffa till sig till kvällens s p o r t f e s t @ studentstaden! Jag var domare. En skiitbra sån tycker jag själv faktiskt. Delade ut rekordmånga gula och röda, samt visslade en del i pipan (ursäkta om det var nån som fick tinnitus). En supertrevlig kväll vart det!! Glömde kameran hemma, så jag snor här en bild från Anna. Natten avslutades med att jag fick agera samtalsterapeut åt taxichaufförn. Hur kul?? Men karln behövdet. En god gärning. Amen?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar