15 oktober, 2010

NUSÅ

Nu visslar vi igång helgen då!!?
Jag har varit hemma från praktiken torsdag o fredag då jag haft feber (IGEN vafaaan). Känns lite drygt att missa två dagar, men nästa vecka ska jag köööra såre ryker. Idag var jag trots feberfan tvungen att ta mej ner på stan en snabbis för att inhandla lite grejer till imorrn kväll, och vet ni vad som hände...?? Jag sprang på en intagen på min praktikplats! Alltså en man från rättspsyk!! GAAHHH. Men han var antagligen på permission ett par timmar och skulle tillbaka dit till eftermiddagen igen. Meh kul liksom! "Tjenna ***** är du ute o glider! Planerar du nå nya brott såhär utanför murarna elle?" Nej det sa jag såklart inte, jag smet undan fortare än vinden!

Nu mår jag mycket bättre o vilar upp mej med massa fredagsbus. Imorgon ska jag jobba på musen hela dan o snygga till folk. Hoppas verkligen jag orkar stå på mina Kalle Stropp-ben (en viss Maria har beärat mina ben den utnämningen:) och orka hela dan. Kom in o shoppa vettja!;)

Sen på kvällen imorgon ska jag på fest hos min Anna och hennes Per! Det är sport-tema och jag har styrt en riktigt bra outfit som är HÄÄÄMLIG än så länge:)

Ha en fab kväll lovers!

1 kommentar:

  1. Herlig å lese om livet ditt kjære syster yster! Savner deg vettu...

    Her er alt som vanlig. Bra! :) Litt rø'vin ikiveld...og så en liten tur ut. Får straks besøk av våres "hyttekamrat", han vi deler leiligheten i Hemsedal me'. (hyggelig fyr...) Da blir det sikker enda litt mer vin... hi hi :)

    STOR klem fra din største lille-søster

    SvaraRadera