06 oktober, 2010

lite plus & lite rött


Underbar tentapluggdag idag med bästaste Anna o Emily. Vi rockar. Vi i vårt lilla lag:)

Dagens plus i bemötande: Synsam! Dom är grymma!! Har varit där några ggr nu under några veckor (och idag var var nog sista gången på lääänge då jag fick mina brills o dom känns bra), och ALLTID har jag fått ett sånt trevligt bemötande ifrån alla! Dom tar sig tid och är såå trevliga. CRED.

Dagens sämsta bemötande: personalen på Unico! Fyfaaan jag spyrpårom! Vi åt lunch där idag och alla var så jävla otrevliga och gav den sämsta servicen ever!! Jag har jag varit där massor av ggr o ätit lunch eller middag, för dom har bra mat. MEEN när jag tänker på det nu i efterhand så slår det mej att jag har ALDRIG fått ett trevligt bemötande där! Har inte sett en jävel som ens kan le åt kunderna! Kommer faktiskt aldrig mer gå dit PÅ RIKT!! Och det sa jag till dom också, för jag kunde bara inte hålla tyst. Ni uppsalabor som brukar gå dit, tänk på detta nästa gång så får ni se!

Nu ska jag lugna ner mej o mina tentanerver med ett bad. Pussasdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar