12 oktober, 2010

gALET


Har ni sett Shutter Island och Gökboet?? En blandning mellan dessa filmer beskriver ungefär min VFU-placering på rättspsyk. Jag har ju såklart tystnadsplikt och kan inte berätta så mycket mer smaskigt... men SHIIIT det finns människor till allt asså! Att världen inte är galnare än den är, är ett jävvla under, ITELLYOU.
Dessutom fick man ju gå upp på tok för tidigt imorse! Det var ju för fan mitt i natten! Och min favoritsysselsättning, att snooza, vare inte alls frågan om att ägna sig åt! Men jag får ständigt påminna mej om att jag faktiskt valt att utbilda mej till ett yrke där man jobbar sånna tider. Det är bara att inse va. Att vara student är inte bara en dans på rosor, MEN man är rätt bortskämd med att inte börja före kl.8 iaf.

Nä hörrni här blire inga barn gjorda! Nu måste jag fixa en massa saker innan MATCHEN!! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar