29 november, 2010

vad gör jag här??

jag borde fan ligga i sängen nu, så mördartidigt som jag ska upp imorgon!! Det är ju dax att åka ut till Östhammar igen för praktik.. idag var jag ledig för en skitomtenta (som jag tror gick bra). Förra veckan på praktiken fick jag vara med på massor av grejs. Jag hoppar liksom in där det händer saker för att lära mej så mycket som möjligt! ORKA vara som nån jävla understimulerad på 64 som bara väntar på pension.. (tyvärr tror jag många inom vården är så, vilket jag aaaaldrig kommer bli for sure people).

Resten av veckan tänker jag sova hos mina föräldrar som faktiskt bor halvvägs till Östhammar. Spara tid: ja tack. Få mer sömn: FAB. Bli (ännu mer) bortskämd: gillart. Matlåda: varje dag huurmycketsomhelst. Kan låna bilen om jag vill lyxa: jaamenjaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar