29 april, 2011

HEJ HEJ (LÄSES MED GULLIG RÖST)




Idag var min mamma och hälsade på mej för sista gången innan jag ska få flytta hem till henne nästa helg! Jag ville bara mysa med henne hela tiden och gillade inte när hon satte ner mej på golvet! Puss från Stella

Japp idag var jag helt ledig, så jag tänkte passa på att hälsa på min lilla bebis. Av en slump träffade jag på min kompis som också har en chihuahua på stan när jag var på väg, så hon hängde också med. Jättemysigt! Hennes hund Molly har samma pappa som Stella, så dom är alltså halvsystrar:)

Imorgon är det V A L B O R G people! Jag jobbar på Make up Store till 15 (blinkblink kom in och hälsa på hörrni;)), så 15.01 blir det uppkorkning;) Närå, det känns helt ok att jobba faktiskt och jag vet att flickorna som får vara lediga är väldigt tacksamma för det!

Nähepp! Nu har jag inte tid med er längre;)

PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar