05 april, 2011

SÅDÄÄÄRJA

idag var den s ä m s t a dagen jag varit med om sen jag började på sjuksköterske-programmet. Jag var placerad på akutrummet idag och hade till en början höga förväntnigar! MEN det visade sig att det blev heelt tvärtom.. Jag brukar i normala fall stå ut med VÄLDIGT mycket, men idag asså.. Personen som skulle vara min handledare bara skeet i mej, vände ryggen åt mej hela tiden och ignorerade mej. Det var helt hemskt! När jag gav förslag på åtgärder så fick jag bara konstiga blickar (fast de till slut gjorde som jag föreslagit och det blev hur bra som helst).. fyyyfaaaan! Denna person hamnar verkligen i facket "jag-vet-att jag-inte-vill-bli-som denna-sjuksköterska".

Nu ska jag sova! Om en månad EXAKT har jag min Stella här, längtar så jag spricker;)

Puss på er och sov så gott mina godingar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar