14 april, 2011

VÅÅÅÅR

Vilken underbar dag att vakna till! Solen sken in genom persiennerna och man kunde inte annat än bara le och känna massa pirr! Vi stack ut på direkten för massa mys vid ån i solen!

bästa frillan när man inte orkar ägna mer än 15 sek åt skiten på morgonen! Jag körde den själv idag. Den + solbrillor= funkar!

Sen drog jag vidare till Ackis för att möta upp Anna och starta upp med vår projektplan (ett arbete som måste göras inför C-uppsatsskrivningen i nästa termin). Det gick skitbra!

Nu håller jag på o grejjar och fixar här hemma, struttar runt barfota o lyssnar på bra musik, balkongdörren är öppen, vårvinden kommer in på besök och smeker mina bara ben! F A B.
Egentligen skulle jag vilja umgås med en viss person nu.. men han kör nattpass på ambulansen.. så därför kör jag en sköön o välbehövlig ensamkväll.

PUSS



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar