12 april, 2011

VARNING FÖR SOCKERCHOCK PEOPLE!




"Hej jag heter Stella och jag ska snart få komma hem!"

Hörrni erkänn att man smälter! Vi var och hälsade på henne igår, hon är världens sötaste. Tre veckor kvar nu! *LÄNGTAR*

Annars då? Ovanligt många (flera hundra faktiskt:) har hängt här på min blogg senaste dagarna.. undrar varför?;)
Närå. Klart jag fattar varför! Ni vill ha f a k t a. Skulle jag också vilja om jag vore er;) Men jag ligger lågt ett tag till..

AAAmen (nej inte amen) just ja! Som Robin Hood (eller vem fan det nu är) skulle sagt: "prisa gud för skatteåterbäringen!". Jag får tillbaka 22 000 pengar. F A B.

PUSS PÅ ER FINA LÄSARE


2 kommentarer:

  1. Det var inte dåligt med cash du får tillbaka då..:P Stella är underbar..:D längtar tills jag får pussa på och gosa med sötnosen..:) <3

    SvaraRadera
  2. Oj så liten.. :)
    Riktigt fin liten vovve.
    /Mattias Brodin

    SvaraRadera