22 juli, 2011

NÄMEN HEJ TJENA HEJHEJ TJAAA!

hoppas ni har en fin fredagkväll hörrenini!
Rev av lite jobb idag igen da. Har varit rätt mycket i veckan, men idag vare ganska lugnt på avdelningen. Och jag som får damp om jag inte har saker att göra! Man kan ju inte sitta still liksom. Så jag intog köket och bakade lite blåbärspajer till personalen och till barnen o deras familjer. Uppskattades verkligen :)
Jobbar i helgen gör jag också, men det är helt ok! Har bara fyra pass kvar att jobba, sen har jag gjort mina 5 veckor på barnonkologen. Vem faan vare som snodde den tin va? OCHSENÄRJAGLEDIG fram till skolan börjar den 29/8!

Haha måste ba delge en sak till: ni vet sökorden.. här är två nya :

- bengt frithiofsson + levertransplantation
- hon e gullig i bh

Hahahha kan nån läkare ordinera lite stesolid till Google vavava? Tack.

Nä nu ska vi ha balkongmys här hemma (se bilden ;)!

Puss på er


2 kommentarer: