27 juli, 2011

ROADTRIPPIN´


idag snodde jag och Stella pappas bil för att ta oss ut till kusten och vårt sommarhus! Mamma är där medan pappa jobbar. Och då tyckte jag att hon behövde en vakthund. Närå:) hon ska ha Stella de sista två dagarna som jag jobbar bara.
Mä fyfan va bra jag är på att köra rå! Haha, gör det ju inte jätteofta, men så fort jag sätter mej bakom ratten är jag kung. Nu retar sig säkert många.. ;) Men asså hajja, jag hade haft körkort i tre månader när jag flyttade till New York/New Jersey, USA och där körde jag flera timmar per dag.. 6-8-filiga vägar, fickparkeringar överallt o c h s å v i d a r e! Amerikaner är galna bakom ratten btw!
Nää nu ska jag sluta skryta (ni antecknade väl allt detta medan ni läste va;). Hoppas ni har en fin kväll allehopa :)

PUSSPÅER!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar