13 juli, 2011

NÄR MAN BLOTTAR SIG SJÄLV FÖR HELA VÄRLDEN HELT ENKELT


När jag är inloggad här kan jag ju se statistik på hur många som läser, vilka sidor som länkar till min blogg o.s.v (meh lugn, jag ser inte vilka ni är som läser.. som jag sagt förr;). Sen kan man också bl.a. se va de finns för sökord som folk har blippat in och hamnat här.. HAHAHAHAAA vad jag garvat ihjäl mä åt vissa asså! Här ska ni få höra (aa eller läsa kanske) några av de som står på listan idag:

- caroline ragnarsson blogg (den är ju rätt rimlig ändå)
- så jävla mycket smycken
- blogg+bebis+älskling+stella
- chihuahua (kan hajja den me)
- naken i skolan
- min handledare
- vänförfrågningar
- white smile
- bh-lös, akuten
- jävvlar

Exakt dessa ord har folk liksom sökt på och hittat till min blogg.. THANKYOUVERYFUCKINMUCH. Nää men vaddårå har man inget annat för sig så kan man ju alltid goooogla lite på "naken i skolan" eller? Hoppas ni haft en trevlig läsning är allt jag har att säga. Nää nu ska jag mysa och pussa på mitt hjärta som äntligen är hemma igen!

PUSSS PÅ ER FINA


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar