02 juli, 2011

NÄR MAN GÅR OCH GÅR OCH VILL INTE ATT VÄGEN SKA TA SLUT VILL INTE ATT VÄGEN SKA TA SLUT

Jag äär så lycklig. Fattar inte liksom varför, men varje dag vaknar jag upp och det bara pirrar i hela min lilla kropp! Jag bara längtar efter varje ny dag för att få se vad den för med sig!
Ständigt är jag på språng, hundvakter hitochdit, jobba skift på Ackis 100% plus extrajobb på MUSen, kvalitetstid med nära och kära (dööör om jag inte hinner met), egentid (vafan vare det va nu igen då?).. fläng fläng fläng. MEN jag tror jag äntligen börjar få ihop allt.. hitta en vardag i all stress, tänka fyrtiosju steg före, ha kontroll på livet. Därför. Kanske därför. Är jag så lycklig. Frågetecken.



på väg till gårdagens fest / på väg till gårdagens fest / Mini var ingen partycrasher (sov i morsans knä typ hela kvälln)

Nu blire kvällspromenad och mys. Idag är vi trötta. Ha en fin kväll alla! Kyss


2 kommentarer: