03 april, 2012

ÄLSKADE ÄLSKADE NI

TACK för att ni stöttat mej under denna HÄLLLVETTTTESJÄVLA hemska vecka... aldrig har jag mått så dåligt i hela mitt liv. Jag är så ledsen för att jag inte orkat svara på alla mess, mail, mms, fb-medd, osv... det är bara mitt sätt att reagera.. ni som känner mej bäst vet att jag reagerar så vid "kris" och respekterar det beteendet! OJ jag glömde säga att jag har inte leukemi! BÄSTA!! Det är "bara" nån infektion (efter pneumonin) som fortf spökar och därför har jag en skev blodbild och högt crp (som kunde tyda på leukemi).. jag önskar jag kunde höra av mej till alla er som brytt er, men då skulle jag behövt tagit semester i två veckor.. tack alla ni är bäst! Jag och min familj är världens gladaste! Just nu myser jag bara med mitt älskade hjärta och önskar att det inte fanns en morgondag..

gode gud (jag tänkte såhär i påsktider) jag är så tacksam för att jag är vid liv (stackars Jesus.. för visst är han död va?.. orka googla ämnet) nämen SÅHÄR: tack älskade fina underbara människor som stöttat mej, jag gråter bara jag skriver detta.. ni är underbara och oslagbara!

PUSS


2 kommentarer:

  1. Åh, vilken lättnad det måste vara!!

    SvaraRadera
  2. Pjuu..vilken lättnad!! Åh vad glad jag blir..hoppas att du snart mår bättre! Stora styrkekramar

    SvaraRadera