06 april, 2012

JAHAPP

körde på igår och ba "jag ska jobba heeela påsken shit va bra det kommer gå". Jobbade ett kvällspass, kom hem, dog psyk-och feberdöden i halljäveln. Pappa, min hjälte förövrigt, ryckte in, kom och hämtade mej.. för inte får man va själv när man inte mår bra inte.. Närå, jag är tacksam för det! Så helt plötsligt var jag påväg ut på landet iklädd endast ziperall. Mamma fick ringa mitt älskade jobb. Mobilen då? Jomen för sataan i hellvette, klart jag glömde den hemma i stan. Jag orkar inte..


3 kommentarer:

  1. Söthjärtat, vad var det tant Emily sa? (är det inte lite kul att jag kallar mig tant^^) Kanske borde chilla lite mera? Inte rusa iväg så fort man känner sig liiiite bättre? Okej, nu har jag sagt mitt. Get well soon!

    SvaraRadera
  2. Förresten är jag sjuk själv med. Feber å skit. :/

    SvaraRadera