07 april, 2012

STATUS FRÅN LANDET

jo jag har ju som sagt blitt fast här ute. Mamma vägrar släppa hem mej tills jag mår bättre.. Har väl inte så mycket att tillägga. Typ bara att här på landet ringer man inte och säger att man ska komma förbi, man bara åker och ringer på dörrn och kliver in. Sen tar det också fem timmar och handla här på Ica, för alla känner nämligen alla. Ähh fyfan jag måste hem!

Annars då? Jo ikväll ska jag få bebismysa med min älskade A och hans mamma! Har längtat ihjäl mej efter dessa två<3

Denna lilla goding däremot är lilla älsket Nellie när hon var typ 9 månader. Hittade bilden här på mamma och papppas dator:) Åhh jag blir så bebissugen så jag dör!!

Hoppas ni mår bra iaf! Förlåt för världens tröttaste blogg för tillfället:( Ska bättra mej!
PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar