18 april, 2012

IRRRRITEEEERANDE

nu när jag skulle försöka varva ner och sova så kände jag en så sjukt irritation för en sak som hände idag på em.. ska väl inte skriva så mkt detaljer pga sekretess såklart. Men när en läkare söker på mej och vill ronda 16.50 (han slutar 17.00) för att han inte haft tid tidigare (MEN DÅ HAR JAG HAFT TID).. iaf så är jag inne hos en patient just då som har jätteont så jag måste ge morfin fort som attans. Fixart. Aha kutar in till läkarn (som dessutom är underläkare men tror han är störst på bygget) och ba JAAA nu kan vi ronda! Jag kan tyvärr inte gotta er med fler detaljer men det slutade iaf med att han fick gå hem 17.06 (istället för 17.00),och ba jahaa då fick man jobba över.. 6 MINUTERKOMIGEN!! JAGBLIRSÅÅÅÅJÄVLAIRRITERAD VAFFFAAAAAN VI SJUKSKÖTERSKOR JOBBARÖVERVARENDAJÄVLADAG FÖR PATIENTERNAS SKULL!!!

ok nu ska jag sova.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar