10 april, 2012

I´M IN LOVE


Idag har jag hängt med min underbara Maria och hennes lilla Adrian! Jag och M har känt varann sen vi var bebisar så vi är mer som systrar:) Tyvärr har hon bott i Oslo sen typ 12 år tillbaka, men vi försöker ses så ofta vi kan. På eftermiddagen hade hon en läkartid så gissa om jag var lycklig när jag fick ha Adrian för mej själv i typ två timmar!:) Vi gick på pw och sen fick jag mata honom med flaska och han åt som en häst. Fick byta blöja två ggr också, men det är ju ingen match när man jobbat med blöjungar i 7 år tidigare:p
Stella var såå avundsjuk och ville ha min uppmärksamhet heela tiden när jag var med Adrian! Hon la sig i mitt knä medan jag hade honom i famnen då jag matade honom.. Sötis, hon blir nog en bra och vaktig "storasyster" när jag får bebis:)

Hörrni TACK för att ni finns kvar och tittar in här trots mina astråkiga inlägg! PUSS DÅ<3


2 kommentarer: