30 december, 2010

2LAX10

Som alla andra bloggare får jag väl ta att göra en liten summering av 2010 då..

ÅRETS:

roligaste: att jag fick jobbet på Make up Store

mest fantastiska: jag har klarat alla tentor

tråkigaste: att jag förlorade mina bästa solbrillor under en dödsvågsattack i Medelhavet

mest störande: att jag inte tränade lika mycket som jag skulle ha gjort.. fanförmej

ligg: heemligt

mest betydelsefulla: min familj är frisk

bästa köp: min rosa dator

sorgligaste: min finaste väns mamma gick bort.. alldeles för tidigt

galnaste: att jag blev anmäld försvunnen hos polisen en händelserik kväll i maj..

viktigaste: BJ Open är ju dödsviktigt

värdelösaste: att man blev ett år äldre

bästa: jag är nu 2/3 sjuksköterska

finaste: min kära vän Mari födde sin andra son Adrian

resa: Alanya

nyhet: det kom snööö... öhh?

val: riksdagsvalet?

händelse: min "syster" Sara is pregnant

fest: en kväll i juli med Tessan... OMG!

smartaste: att jag började blogga;)

SÅ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar