27 december, 2010


Vaknade imorse och anar att jag börjar bli förkyld... MEEEN jagorkarliksominte!! (passa dej smittkällan). Jag är ju ledig, då har man inte tid med sånt skit. Aja. Drog ner på rean, svor redan för mej själv i första butiken, och i den andra gav jag upp. SKITREA. Jag ägnade resten av dagen av att leta "new arraivals"-skyltar för där var det inte en kotte, bara jag:) Köpte inget dock, vilket är cräääzy för att vara mej, men jag var lite extra kräsen idag, don´t know why..

Menmenmen ska jag leta över hela världen efter detta smycke.. älskar.


2 kommentarer:

  1. Fint smycke :) vart är det ifrån? Ser förresten inte så svårt ut att göra själv, om man är lite pysslig som dig :)

    SvaraRadera
  2. Jag veeet inte vart det är ifrån, såg det på en amerikansk modesida. Men det har du rätt i, kanske ska försöka tillverka ett själv!

    SvaraRadera