28 december, 2010

Inte en sjukdom i världen kan stoppa mej att träffa detta underbara flickebarn! MARIMARIMARI, min idol!
Så jag åt en frukost bestående av ett rör treo, sen var jag spelklar för vår dejt! Hon hade dessutom ögoninflammation, så vi gick runt och tyckte synd om oss själva båda två! Hon tvingade mej ut i rean idag igen, men Mari är lugnet själv så jag hanterade det riktigt bra:).

Efter lite shopping gick vi till Landings och blev RÅNADE. 71 pengar skulle dom ha för en cola och en sån där kokosboll med skum i! VAVAVA??? När jag kollade på kvittot stod det att jag köpt en lussebulle också, vilket jag verkligen inte gjort eftersom jag är glutenintolerant. "Hoppsan, jag råkade väl komma åt nån knapp" så kärringen i kassan. EN KNAPP?? Haru skidhandskar på dej eller? (borde jag ha sagt, men jag var för en gångs skull tyst).

Denna bild är inte från idag, för då var vi inte så här snygga;)
TACK FÖR IDAG MIN SKATT! ÄLSKAR DEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar