22 december, 2010

WÖÖRD

Jag har överlevt en dag i julhandeln, men det var fan knappt! Eftersom jag hatar kö, JAG HATAR KÖ JAG STÅR ALDRIG I KÖ (ska skrikas ut), så vare en pärs att försöka behålla lugnet i varenda köfan man hamna i. På Stadium lacka jag på en kärring som trängde sig i kön! Hon fullkomligt gjorde det så att ALLA såg (med ett hånflin på läpparna dessutom), men INGEN sa nåt... förutom jag då! Kunde bara inte hålla tyst! Så det var dagens goda gärning örrni;)

Nu håller jag på och planerar hur jag ska bete mej nästa år, för att inte lacka på sega folk och långa köer... Men jag tror det får bli barnvagns-varianten= Asså man bara köör så får folk flytta på sig eller bli köttade på smalbenen.

Mään jag blev ju inte riktigt klar idag, så jag ska ut o kriga imorgon igen. Hörs.

2 kommentarer:

  1. Sötis.. :) kanske en tålamodskurs.. jag kan gå den med dig om du vill, haha! Goo Juul!

    SvaraRadera
  2. Hahaha det kör vi på bääjbi!

    SvaraRadera