12 juni, 2011

HEJ ÅNGEST. AAA MEN TJA.

jaha efter tre underbara lediga veckor ska jag nu börja jobba imorgon..JOBBA!!! Hur fan vare man gjorde DET nu igen då? Va?? Ställa klockan o sånt värdelöst. Jag ska jobba på mitt gamla jobb, förskolan ni vet, de två kommande veckorna (för att dryga ut kassan lite bara), men sen är det äntligen dax att inta Ackis och barnonkologen!! Det längtar jag verkligen till, eftersom jag gärna skulle vilja jobba där när jag blir klar om (skriker skithögt) en termin!! Men förskolan asså.. aa det blir väl kul att träffa alla, få gratis mat och så, men jag kan det där nu, jobbade fan där i sex år. Meen jag får se det som ett litet gästspel bara.. måndag - torsdag i två veckor..

Bilden har inget med förskolan att göra alltså haha, utan hur jag känner mej nu. Typ.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar