15 juni, 2011

MIN SJUKA MINI-DAMP


vaknade inatt av att Stella gnällde (vilket hon aaaldrig gör annars) och när jag la handen påna så kände jag att hon var het som en grill. Tände lampan, tog temp, räkna puls, AF, lyssna på hjärtat. HAHAHA sjuk (sköterska) man äääär asså! Hon hade feber.. orkade inte stå på bena och såg helt livlös ut där hon låg. Mitt hjärta gjorde så ont. Hjälplös. Men jag anade att det var vaccinet som satt sina spår denna gången också så det lugnade mej lite iaf. Resten av natten låg jag vaken och iaktog henne så hon inte skulle bli sämre. Fick ringa till jobbe på morgonen och säga att jag inte kunde komma.. jag förlorar massa pengar på det tyvärr, men för Stella offrar jag ALLT. Men nu mår hon bra iaf! Tur att nästa vaccination inte är för om 1 år. TACKGODEGUDIHIMMELENAMEN.

Så nu är jag världens tröttaste evvööör. Inte sovit sen typ 03.21. Vill bara gå o gömma mitt hemska nylle och min trötta schleetna lilla kroppshydda på nåt bra ställe så ingen hittar. LETA INTE RÅ. Hej.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar