11 juni, 2011

S T Ö D V I L A

en av varelserna på bilden sover inte (än), gissa vem?

kul att jag vaknade typ 5 imorse och inte kunde somna om. Det var så jävla varmt fast balkondörrn var öppen.. sen var det nån form av kråkfajt mellan säkert hundra kråkjävlar här utanför, fy faan vilket liv det var! Jag försökte typ stoppa in mitt hår i öronen (haha aaa det är faktiskt sant) för att det skulle låta mindre men det funka inge vidare värst, inget jag skulle rekommendera iaf.

Sen har jag skitont i magen också, säkert nå jävla magkatarr igen, jag brukar ju lyckas med sånt. Livet, kan du inte bara vara lite enklare så jag slippert? Blåmärken och magkatarr det är mina vapendragare det, vad gäller fysiologiska grejjer ja.

Nu har jag iaf tvingat Stella till en powernap (nää hon va inte så sen på att tacka nej heller), så vi orkar ta tag i dagen och vidare ut på lite lördagsäventyr!

Fy fan vilket tråkigt inlägg detta blev men aja skitsammarå. Ha en fin lördag! Hörshejhejhejdåhejtjaa.




2 kommentarer:

  1. Tack för lyckönskningen!! :) Sjukt söt liten vovve du har, jag hade en liten själv förut och fick precis samma kommentarer och frågor som du skrev att du råkar ut för haha.. Ha det fint/ Stina

    SvaraRadera
  2. Haha ja då förstår du vad jag pratar om:) Men dom är såå underbara dom små liven. För att inte tala om din lilla som förhoppningsvis kommer snart! Du kommer bli en fantastisk mamma och allt kommer gå så bra! Sköt om er och varma tankar till er!

    SvaraRadera