20 juni, 2011

NEW YORK-HATTEN



hatten (har ni tänkt på vilket fuult ord det är egentligen?)

Aja, flickan som härskar över denna blogg är glaaad. Sista måndagen på förskolan är avklarad! Egentligen är det rätt kul att hänga med ungar mellan 1-5 år.. men jag har lessnat på att va så pedagogisk jämt (ursäkta kollegor), och dessutom har jag glömt bort hur man utesluter SVORDOMAR ur vokabuläret mitt!! Funkar liksom inte det...

Anade att jag fått urinvägsinfektion imorse (då jag får det ett par ggr per år och känner symtomen diiirekt), så efter jobbet drog jag till farbror doktorn. Kissa i burken och jajjemän, I was right. Antibiotika i en vecka nu.. lagom till midsommar :( Hur blire me snapsen dåråva??


4 kommentarer:

  1. Nä, fyfan va trist med UVI :/

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Hur länge bodde du i New York?

    SvaraRadera
  3. Hej anonym;) Jag bodde där först i ett år, sen hem till Sverige en sväng, och sen åkte jag tillbaka till NY i tre månader.

    SvaraRadera