28 januari, 2012

ÅHH LÖRDAG

Den här dagen älskar jag. Sovmorgon. Vakna kl 9 och vara superpigg, men man får ändå ligga kvar i sängen för att man är leedig! Härlig känsla. Det gäller att ta vara på sina lediga dagar nu när man börjat jobba 100%. Idag är ett av mina mission att dra ner på stan och gorma i en viss mobilbutik.. fick nämligen tillbaka min älskade mobil i förrgår (tack gode gud att jag slipper stenåldersluren liksom), men tror ni den var fixad!???! Svar: NEJ. Ähhmeenvaihellvette! Den var precis som förr, handsfreen funkade ej och jag kunde inte koppla den till datorn. Så idag tar jag med mej Stellsson (hon brukar kunna charma rätt bra) och går tillbaka och frågar vafan som händer!
Japp. Sen ska jag åka ut till landet och umgås lite med familjen<3 Min kära mamma har opererat axeln och är lite handikappad så jag ska pyssla om henne. Hoppas ni har en fin lördag! Puss

baby-Stella


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar