09 januari, 2012

PW

Asså fatta att man kan gå powerwalk med en chihuahua! Vet inte om det gäller alla i den rasen eller om det finns vissa (som inte behandlas som prinsessor och bärs runt på), som älskar att gå snabba långprommisar..? Stella älskar iaf att vara ute, trots kylan och snön (när det varit nån), och jag kommer tillbaka halvsvettig från våra promenader. Fäbi!
Annars har jag inte gjort så mycket vettigt idag, bara fixat personbevis (som man måste ha för att få sin sjuksköterkelegitimation), grejjat lite inför min examensmottagning OCH varit hos mina älskade grannar! NU håller jag tummarna för mina föräldrars älskade misse som inte mår bra.. dom har tagit blodprover på henne nu och givit vätska i.v. så jag hoppas det blir bra! Står inte uuuut med att ett till älskat husdjur ska lämna oss!! :((

PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar