07 januari, 2012

TJONG I MEDALJONGEN (VARFÖR SÄGER MAN SÅ EGENTLIGEN, VILKEN MEDALJONG LIKSOM?)

aja, får fundera på den. Jo men då har man slagit på årets första vurpa då (jag vet att du skrattar redan Tessan:). I trappen, på väg upp. Jag skulle försöka slå nåt form av rekord med mej själv om hur FÅ steg jag kunde ta på väg upp på övervåningen. Hahaha damp, jag vet! Missa ett steg så knäskålspartit fick en riktig smäll, så nu kör jag med blå knäskål. Freeesht, såhär till kvällens examensfest när man ska ha kort klänning. Och säkert har det inte försvunnit till nästa lördag då vi tar vår riktiga examen, när jag också tänkte ha kort klännng. I-landsproblem deluxe.

NU SLOG DET MEJ OCKSÅ ATT OM EN VECKA VID DENNA TIDPUNKT ÄR JAG SJUKSKÖTERSKA! (jag veeet att jag tjatar, men det skiter jag i för jag är så stolt och lycklig!)

PUSS


2 kommentarer:

  1. Haha..förlåt men det är ju så typiskt dig vännen o för det andra tjong i medaljongen tror jag man senast använde på 40 talet:)

    SvaraRadera