15 januari, 2012

JAG ÄR SÅ SJUKT JÄVLA LYCKLIG!

Pappa har tagit typ en miljon bilder som jag ska sno! Min examen var DET FINASTE JAG VARIT MED OM!! Först på morgonen var det finafina klassen som tåga in i universitetsaulan. Och vi kunde inte sluta le åt varann av lycka! Alla familjemedlemmar och anhöriga fotade så man blev blind på kuppn! Vår ceremoni was to die for! FINASTEBÄSTASTEUNDERBARASTE KLASS OF registered nurses 2012!!

Jag är skitsuuuuuur nu, för jag hade laddat upp massa bilder MEEEEEN så dog datorjjjjjjäääääääävvvvvvveeeeellllllnnnnnn! Så ni får de här so long.



the dress / FINASTE PRESENTEN / OCH SÅ FINASTE PRESENTEN

BÄSTASTE DAAAG!<3<3 Jag ska berätta sen vad jag fick! Guuuud vad jag inte förväntade mej alla fina presenter, men jag älskar alla! Mamma och pappas kort (lite svårt att se på bildn vad det står) : "Grattis Caroline! Du har varit jätteduktig och kämpat hårt. Du sa en gång, att när man tar examen så får man önska sig något stort... Och vi kan inte tänka oss något större för dig än att få resa till ditt älskade New York! SÅ: säg bara när du vill åka, så får du resan!" (Gråter som ett jävla mongo, hur känslig kan man va?). Men ni vet ju hur jag älskar denna stad! Mitt paradis. Mitt allt. Min finaste plats på jorden. New York, jag kommer till dej snart! Älskar dej! OCH tack mamma och pappa!!!!! Älskar er<3

Av min ÄLSKADE SYSTER MED FAMILJ fick jag LAMPAAAAN!!!!!!!!! Den jag velat ha sen jag flyttade! TACK ni är bäst!!!!! Jag kan inte sluta titta påren, fast den fortf är i en kartong ;) Fiiiinaste lampan som finnns! Och den är nu min! Tack Jennie, Niklas, Engla, Loke och Nellie<3
PUUUUSSSSSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar