19 juli, 2010

Dålig humor igenrå!

Måndagen är fixad!! Då brukar resten av jobbveckan gå ganska fort. Asskönt ju. Dock finns det en liten nackdel med morrondagen... jag öppnar förskolan o måste gå upp så tidigt så DEBORDEVARAFÖRBJUUUDET! Mään de blir nog bra. Idag gick en av mina favvis-barn på semester. Han är så jävvla rolig. Skrattar ihjäl mej varje dag åt saker han säger! Tex så har jag alltid mycket saker i mina fickor jämt, ni vet livsnödvändiga saker som: lypsyl, två (minst) läppglans, mobilen (förlåt chefen), nycklar o sånt. Så idag när den här pojken satt i mitt knä så började han känna på mina fickor o kommenterade att jag hade saker i dom.. "vad hal du i fickollna flöken?" sa han (han kan inte säga R, och det gör hela grejjen till världens roligaste). Jag svarade att jag hade en elefant i fickan o jaaa jag ljögjudå såklart! Då sa han: "hoppsan men val äl snabeln?" hahahaha jag dog!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar