01 juli, 2010

Trots att jag trodde att denna jobbdag aaaldrig skulle ta slut så hände ett mirakel: den TOG slut. Jag och min kollega var själva hela eftermiddagen med 14 vildingar, men vi hade ett fab teamwork (såklart), så vi lyckades tämja barnen till världens snällaste:) Asså barn är så himla roliga, man får skratta varje dag. Idag skulle jag gå till en annan avdelning för att lämna en sak. Känner inte alla barn där, men när jag kom in så sa en flicka :"åh jag älskar dej! vad heter du?" Haja schysst raggningsreplik liksom! Kanske kör den i hörnet på Birger nästa gång (läär få åka hem själv dock). Satt också och observerade två fyraåriga flickor som lekte idag. Den ena säger: "pax för att heta Caroline!" den andra: "aamen då ska jag heta prinsessahellokittyläppstift!" äre inte underbart! Jag vill också leka! Imorgon ska jag säga till mej själv i spegeln: "idag heter jag prinsessacarolineochjaghartvåmiljonerpåkontotattshoppaför!". Så.
Åhhhh imorgon har jag sovmorgon, jobbar 12-18. Herregud vad jag ska sova!

Dagens tips: glöm förihelvete inte att du lagt på ögonbrynsfärgning och glömmer bort det I EN TIMME. Det gjorde jag idag. Skitdumt. Nu lär dom hålla tills jag blir 83. Typ.

4 kommentarer:

  1. Världens bästa syster!!

    SvaraRadera
  2. Jag är kär i dig! =)
    Så kul o läsa din blogg ! PUSSS min prinsessa!

    SvaraRadera