06 juli, 2010

Holland pliiis!

Jobbtisdagen e fixad! Pjuu, rätt seg var denna dag FAKTISKT. Men en FIN sak hände... Det kom en liten flicka, som skulle lämnas av sin mamma. Hon har gått på en annan avdelning i ett par månader, och baara grinat dagarna i enda! Hon grinade även idag när hon kom på morgonen, till en ny avdelning och med ny personal. Förstås. Jag lyfte upp henne trots att hon skrek efter sin mamma. Mamman gick. Jag gick och satte mej med flickan i knät, hon kramade mej krampaktigt. Helt plötsligt slutade hon gråta. ETTMIRAKEL. Jag började prata med henne och hon SKRATTADE och pratade tillbaka (det lilla hon kunde för sina 2 år). Resten av dagen var hon lite blyg, men hade jättekul och lekte. Alltsläppteliksom! Underbart<3>Määnhörrni, nu är det ju snart semifinal! Guuu så spännande! Jag håller på Holland. Holland o Spanien i final, det är min wish de! Nu kallar the match och soffmyys, mitt absolut FABigaste!
Pussa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar