04 juli, 2010

Rekååård!

Jag kan nästan slå vad om att jag slagit rekord... i sämsta försäljningen EVER idag! Skratta inte nu (före var faktiskt inge kul), men jag hade sju kunder inne i butiken idag. TVÅ handlade. WHY THE FACE! Vad skulle jag göra liksom? Springa ut o försöka draaa in folk (typ som inkastarna på Cypern o Kos, jaa ni vet) eller?! Nej det gick ju inte heller, FÖRDETVARINGAMÄNNISKORPÅSTAN! Så, nu är Makeup Store i Forumgallerian i Uppsala VÄRLDENS finaste städade ställe! För jag hade inge bättre för mej idag:p

Jo men så träävligt att Spanien gick o vann igår förresten hörrni! Gillart. Dock inte att dom ska möta tyskjävlarna i semifinalen.. förloras det då så kan ni akta er för att infinnas under min balkong vid avblåsningen av matchen. Stooor tv kommer då att kastas.

Kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar